Monday 6 April 2015

perfume dari body shop yang aku pernah try..

assalamualaikum semua pembaca blog mia, cuaca hari ni mendung, sejuk jer..haruslah mia rasa mengantuk, dari tadi asyik menguap jer,,betul2 nak tido..hihihi mnde apa mia melalut ni.. ok.. mia nk review produk perfume dari the body shop yg pernah mia try sblum ni.. sebelum ni? abis sebelum ni jelah pakai, sekarang dah tak pakai ? haah..sebelum ni jelah pakai nya..sekarang asyik kopak jer tiap2 bulan ..manalah eden mampu nk nyambar TBS ni.. ok, jom tengok perfume apa mia pakai dlu masa time tgh kayappp dlu..hehehe 1.)vanilla perfume rm49.90

 perfume ni aku beli tahun lepas, tepatnya beberapa hari sebelum besday aku januari 2014 aritu..
kat mana aku beli perfume ni? kalau kat kuantan, bleh dapatkan perfume dan produk the body shop kat East Coast Mall (ECM) Kuantan...


Aku beli 2 botol, 1 untuk aku..1 lagi untuk my beloved twins..



haah..aku ada kembar..jangan tak caya plak tau...

lepas dah gst ni, tak taulah baper dah harga perfume ni skarang..

bau dia bestttt aku cakap..


bila aku spray perfume ni, akan mulalah adegan...


"ehh, mana datang bau kuih kek ni" sedapnyerrr..


"ehh, ehh..bau macam orang masak kuih la"

macam2 la orang puji bau wangi kek / kuih pada perfume ni..

last2.. aku yang tension sebab tak abes2 orang duk cari mana datang bau kuih ni.hik3



kira2 berapa bintang yah mau kasi sama ini perfume?


Mia bagi 3 bintang jerlah..

bau dia memg sedap, tapi tak kekal lebih dari sejam mia pakai..duk plak dalam aircond..tak baper bau sgt..

mia kne sembur bnyk kali nk suh dia maintain bau wangi vanilla nih..



tapi sedaplah bau dia kan..


ok,, sapa2 minat bleh try perfume ni... gerenti ramai tercium2 bau wangi kek ni ..kih3


selamat mencuba
#mia dh try..anda bila lagi?










No comments:

Post a Comment