Friday 2 March 2012

perfume lagi...

Salam...owh...napela aku suke n obses sangat dengan perfume ni...sebab nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda" sesiapa di antara kamu yang dipelawa wangian@ haruman, janganlah kamu menolaknya".... Nampak tu...Rasulullah s.a.w berpesan macam tu.....lepas ni jangan ader sesaper plak nak lekeh2 kan aku ckp" eih...ko ni sker sangat beli perfume bdose wangi wangi tau"....eih...makcik aku taulah takleh pakai wangi sangat...aku pakai perfume ni tak nak kasi bau masam n tengik jelah...apelah....sekali sekala aku nak jgk melaram dengan perfume walaupun perfume rm3.60 jer...ala yang aku cerita dalam entry sebelum ni lah....kalu tak baca lagi, sila carik semula kat bhgn entry" perfume aku pakai skang"


ni antara perfume yg aku sempat snap kat internet korang nengok jelah err....

   dkny be delicious....urmmm bau dia memang best bau bau epal hijau yg ala ala jus epal kot..hahahha.
....harga dia masa aku beli tahun 2007 RM190.00 untuk 50ml..
 yang ni, ko sembur kul 7.30 pagi kul 6 petang bau dia still ada lagi tau, tak hilang2 kuat baunyer tapi lama-lama bau dia makin lembut lah.sedapp tak payah ko nak sembur2 banyak kali dalam masa sehari tu....
  
   Perfume ni memang best, sangat sesuai dgn chemistry badan aku sebab bila aku pakai, badan aku wangi sepanjang hari tak pyh tenyeh2 banyak kali macam aku ckp td la kan...perfume ni macam pekat skitla mungkin sebab di edp bau dia long lasting kan...

 DKNY Be Delicious ni merupakan wedding signature aku....time majlis nikah aku perfume nilah yang setia  
 menemani aku sampaikan aku berpeluh2 sebab bedebar nak menanti time diakadnikahkan pun, perfume ni  
 still memberikan haruman yang berkekalan n berpanjangan pada aku... so sesaper yang nak try perfume 
 baru, perfume ni sangat ok n cool untuk dicuba....try la...baru korang tau betapa bestnyer perfume ni.......

Haah...dah panjang lebar aku mengayat n explain n promote kat korang perfume best ni...kalu korang tak beli jgk aku tak taulah apa lagi nak cakap.......bukan nyer aku dapat komisyen pun promote kan kan kan..
cuma nak korang try je best seyhh.... dah ramai dah sedare mare yang berjaya aku pujuk beli perfume ni dan diorang terpengaruh...kehkehkeh..nak wat camane...dah bau dia memang sedapp gilorr n wangi kannnnn...

ada sedare mare aku yang beli perfume dkny be delicious yang calit@roll on tu ok perr.. ala 5ml@8ml harga dia rm10.00@rm15.00 jer rasenya kalau tak silap akulah......kalu kat kuantan ni, bersepah2 jual merata2 ada kat pasar malam pasartani pasarminggu kat kuantan parade kat megamall n east coast mall ade belaker ....tinggal rajin @ malas jer nak cari....

teruskan lah usaha korang n usaha dgn GiGih lagi untuk try cari perfume yang aku sebut tadi.....sehingga itu, aku ciaow dulu...bye ciao cincau wasalam

No comments:

Post a Comment