Thursday 1 March 2012

Perfume Yang Aku Tengah Pakai Skang....


Hurmm...hari ni aku nk bincang pasal perfume yang aku suka dan tengah pakai skang...
Ada macam-macam jenis perfume yg dijual skang, dari yang rega beratus-ratus utk 1 botol sampailah yg hanya rega rm3,4 ringgit jer sebotol......


Ala, aku bukan mampu pn nk beli yg mahal-mahal ni...sebelum nikah dulu ade lah jgk merasa beli perfume dkny be delicious,escape ck,  dan macam-macam lagilah....ada dekat 20 botol aku membelinyer tp bau diorang ni bukan sedap sangat pun...dahla mahal nk mampuh...


skang ni aku cume pakai perfume yg aku beli kat kedai runcit kt umah aku...kat mana? mana boleh bagitau, nanti stok kt kdai tu abih plak..dahla yg tukang ordernya ambik skit jer...skali aku beli, abis aku borong 5 botol, pastu tak sampai 5 hari abih...aku ni memg kuat tul pakai perfume memang hantu perfume....mana tak abih sebotol sehari, bau perfume tu tak tahan, pakai sejam bau lebih kurang jer bau dgn tak bau jer....
harga perfume ni murah jer 8ml roll on@ yg calit RM3.60 jer jenama Isabella.Gambar dia nanti aku tepek kk...




No comments:

Post a Comment